Duże nowości w aplikacji PeoPay od Banku Pekao SA
W najnowszej wersji aplikacji PeoPay będą dostępne nowe widgety z szybkim podglądem i dostępem do wybranych przez użytkownika funkcji. Użytkownicy będą sami decydować o tym, które widżety chcą mieć dostępne na pulpicie, w jakiej kolejności i jak ma wyglądać ekran główny aplikacji.
Widgety pozwolą np. na ustawienie przez klienta widoczności nawet do 5 ostatnich transakcji bez potrzeby wchodzenia w pełną historię konta, zakup biletów komunikacji miejskiej (od razu z podglądem statusu biletu) lub płatność za parking.
Co najważniejsze z naszego punktu widzenia, rodzice, których dzieci korzystają z aplikacji PeoPay KIDS, będą mogli w ten sposób kontrolować stan kont swoich dzieci lub ich wydatki. Wszystko to w prostym zestawieniu bezpośrednio ze swojego pulpitu PeoPay.
Zmiany obejmą również nawigację. Klienci znajdą wszystkie produkty w jednym miejscu – w dolnym menu nawigacyjnym. Odświeżona została sekcja Płatności oraz menu Więcej dostępne w dolnym pasku nawigacji. Elementy te zostały inaczej pogrupowane oraz otrzymały nowy wygląd. Ponadto, od teraz każda nowa wersja aplikacji poprowadzi i wytłumaczy klientom wprowadzane zmiany, dokładnie wskazując i wyjaśniając poszczególne elementy.
Nowe rozwiązania będą udostępnianie użytkownikom aplikacji PeoPay sukcesywnie od początku maja 2022 r. Oznacza to, że nie wszyscy klienci zobaczą w swoim PeoPay zmiany w tym samym czasie. Pierwsi będą posiadacze smartfonów z systemem iOS.